Tuesday, January 5, 2010

BBQ NECDI @ countdown 2010

kat Dataran Syahbandar menyambut 2010

Tahun Baru kembali lagi...selamat tahun baru 2010 buat semua..hmm...tahun baru datang dan pergi..apa agaknya azam aku tahun ni ek..azam tahun lepas macamana..dah terlaksana ke belum..huhu..nampaknya azam tahun lepas terpaksa aku bawa ke tahun ini..banyak lagi yang belum terlaksana sebenarnya..nak kena kongsi ke apa azam aku..aku rasa xpayahlah..biarlah aku yang tau apa yang aku inginkan dalam idup ni...setiap org mesti impikan yang baik,kan..aku pun macam tu jugak..impikan yang terbaik..impikan kejayaan..kebahagiaan dunia akhirat..

Kedatangan tahun baru kali ni..aku sambut ngan member2 baru yang aku kenal melalui kelab kereta Neo atau lebih popular ngan NeCdi..best jugak join diaorg ni..walaupun ramai budak2..maklumlah..keter 2pintu kan..tentu lebih popular d'kalangan budak2...heheh..aku pun turut jd budak2 balik la..diaorg ni walaupun kebanyakan umur muda dr aku..heheh..dah tua ke aku ni...oppss...tp diaorg ni okla..matang..kira leh join la xtvt diaorg ni..bukan budak2 nakal pun..coz d'kalangan ahli kelab..ada yang dah berkahwin..ada anak..so..macam2 versi ada..jd xdelah segan sangat kan...

So..kali ni..walaupun plan last minute..ramai gak ahli yang join...kata sepakat d'capai..BBQ d'adakan d Lagoon Kuala Ibai..alaaa..dekat masjid terapung tu..lupa lakk nak klik pic masjid terapung malam tu..huhu..apapun semua ahli sporting malam tu..macam2 ragam ada..
best sangat ayam bakarnya..secukup rasa..agaknya org yang bakar ayam tu manis kot..heheh..
apapun ia satu kenangan terindah d'malam tahun baru 2010..layan pic yea..byyyye
amboi..syoknya makan...lepas bakar ayam..lepak kat sini pulak..huhu
lepak2 kat Mc'D ngan budak2 Necdi..
fuhhh..rajin tul diaorg ni...xtahan ngan asap wooo..sory..xleh nak dekat..heheh
inilah hasilnya..sedap...hingga menjilat jari..
sesi bakar ayam bermula..
antara neo yang hadir..dalam 20 biji gak menghadirkan diri walaupun plan last minute..
menyambut besday salah seorang ahli Necdi..wahh..siap ada pic keter tuanpunya kek tu..cayalah..

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete