Thursday, April 9, 2009

Scrap Book DCT

Hajat utk menyiapkan scrap book ni dah lama sebenarnya...cuma mood n masa yang membataskan segalanya..memang sebelum ni aku sering mengumpul segala artikel n pic mengenai DCT..bila dah kumpul semuanya..aku dapati aku perlu membuat scrap book utk 2 saiz..coz artikel yang aku kumpul melalui paper,majalah urtv or media hiburan bersaiz A3,manakala artikel2 melalui majalah wanita,nona,harmoni,jelita dll bersaiz A4..setelah hampir semua kedai aku jelajah kat terengganu ni..yang aku jumpa hanyalah kataloq bersaiz A4..kecewa gak..habis tu macamana ngan artikel A3 aku nanti..alahaii..nampaknya misi aku tertangguh lagi..yang mampu aku siapkan hanya scrap book saiz A4..sedangkan koleksi aku memang berkali ganda banyaknya yang bersaiz A3..alamak,macam mana ni..buntu gak ni..heheh













Sebahagian koleksi dalam scrap book saiz A4..

No comments:

Post a Comment