Friday, November 20, 2009

Kepok Lekor @ SNP

12hb November 2209..date kat pic tu salah setting sebenarnya..xperasan..heheh
untuk kali ke-2..aku berpeluang singgah kat snp...kali ni agak lama sikit kami lepak2 kat situ..best plak..heheh..asalnya nak singgah masa otw dari ganu tu..tp kami sampai kat KL lewat..so ofis SNP dah tutup..jadi terpaksalah ditunda keesokkannya..
sampai je kat snp..kami d'sambut mesra oleh miela...terus je serahkan kepok lekor yang d'kirim oleh tuan punya SNP..heheh...pahtu sembang2..possing...dik'jue ngan saida ada..tp diaorg bz siapkan pas masuk utk 1000 warna nanti..tba2 diaorg menjerit dari jauh..."ooo..datang ngan keter baru yea..satria neo yea..."aik..mcmana diaorg tau..hahha..rupanya..diaorg nampak kelibat kami kat bawah...parking mc'd setentang ngan ofis snp rupanya...

With saida...senyum sokmo..

mama pinky...sweet gler kz ni...posing sakan nampak..heheh
with miela...tq melayan karenah kami yang macam2 kat snp..heheh...sedap air sejuk tu...huhu
sempat bergaya ngan trofi MACP..
xlama kemudian..kz pun sampai...fuhh..serba pink..mmg lawa gler tgk kz pakai pink...sweet sangat2...kan...kz sempat sembang2 ngan kami...pahtu kz minta diri nak turun kat stor..
kami terus lepak2 ngan miela...pahtu ikut miela masuk stor...fuhhh..banyak gler barang....
sempat gak tolong2 tgk..heheh..kz ngan miela siapkan stok utk d'bawa ke booth 1000 warna nanti...lebih kurang sejam setengah gak kat snp..pahtu pandai2lah mintak diri..heheh..
dah sampai kat cni..xreti2 nak balik..ahakss..
just singgah utk antar kepok lekor yang d'kirim...
kali ke-2 berpeluang ke sini...

lepas tu kami singgah kat resepi SangDewi...minum2 sat...lupa nak klik2 gambar...xpelah..lain kali singgah lagi..insyaALLAH...

2 comments:

  1. Oohh...g snp hntar kropok lekor je??hehehe...pose sakan nmpak..

    ReplyDelete